ΡΟΔΟΣ (3563)

Τελευταία νέα από την Ρόδο.

Ολοκληρώθηκαν με μεγάλη επιτυχία οι συναυλίες και οι εκπαιδευτικές δράσεις της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών με τίτλο «Δικαίωμα στη Μουσική» στη Ρόδο, την Κω και τη Λέρο, έπειτα από πρωτοβουλία της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου και σε συνεργασία με το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών. Το διάστημα από 13 έως και 18 Νοεμβρίου περισσότεροι από 30 μουσικοί της Κ.Ο.Α. (περίπου το 1/3 της Ορχήστρας) επισκέφθηκαν τα τρία αυτά νησιά προσφέροντας στο κοινό αξέχαστες μουσικές στιγμές. Το πρόγραμμα της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών «Δικαίωμα στη Μουσική» ανταποκρίνεται στην ανάγκη των κατοίκων της ελληνικής περιφέρειας, που δεν έχουν τη δυνατότητα παρακολούθησης μουσικών εκδηλώσεων αυτού του επιπέδου, να αποδράσουν από τις υποχρεώσεις της καθημερινότητάς τους, απολαμβάνοντας συναυλίες των μουσικών συνόλων της, που αποτελούν τις «ευέλικτες» μορφές της. Παράλληλα, οι εκπαιδευτικές δράσεις, όπως αυτές οι οποίες πραγματοποιήθηκαν στα νησιά, έδωσαν την ευκαιρία στα παιδιά να έρθουν σε επαφή τόσο με κλασικά έργα διάσημων ξένων και Ελλήνων συνθετών όσο και με σύγχρονες δημιουργίες, δημοφιλείς και αγαπητές σε όλους. Οι μουσικοί της Κ.Ο.Α, μύησαν τους μαθητές στον κόσμο της μουσικής αλλά και στο ξεχωριστό ηχόχρωμα του κάθε οργάνου, εξηγώντας την ιστορία του και ερμηνεύοντας κομμάτια που αναδεικνύουν τη μοναδικότητά του. Παρατηρώντας τα μουσικά σύνολα, τα παιδιά βίωσαν εμπράκτως τη σημασία της συνεργασίας και της συλλογικότητας και πώς αυτή μπορεί να αποδειχθεί απολαυστική και δημιουργική.
Την άμεση επίλυση του σοβαρού προβλήματος που αντιμετωπίζουν απόφοιτοι ΕΠΑΛ συγκεκριμένων ειδικοτήτων, ζητά με Ερώτηση που κατέθεσε προς τους Υπουργούς Παιδείας και Οικονομίας και Ανάπτυξης ο Βουλευτής Δωδεκανήσου, κ. Μάνος Κόνσολας. Συγκεκριμένα, πρόκειται για τους αποφοίτους ΕΠΑΛ του ν. 4186/2013 στις ακόλουθες ειδικότητες: - Τεχνικός-Μηχανικός Θερμικών Εγκαταστάσεων και Μηχανικός Τεχνολογίας Πετρελαίου και Φυσικού Αερίου. - Τεχνικός Ηλεκτρονικών και Υπολογιστικών Συστημάτων Εγκαταστάσεων. - Τεχνικός Αυτοματισμού. - Τεχνικός Δικτύου και Επικοινωνιών. Όπως αναφέρει στην Ερώτησή του ο κ. Κόνσολας, οι απόφοιτοι αυτών των ειδικοτήτων μετέβησαν στο Τμήμα Βιομηχανίας του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης για να καταθέσουν τα απαιτούμενα δικαιολογητικά και να αποκτήσουν την άδεια ασκήσεως επαγγέλματος, αλλά ενημερώθηκαν ότι για τις ειδικότητες τους δεν έχουν εκδοθεί τα Προεδρικά Διατάγματα τα αντίστοιχα επαγγελματικά δικαιώματα. Ο Βουλευτής Δωδεκανήσου χαρακτηρίζει άδικη και άνιση την αντιμετώπιση, αφού η καθυστέρηση στην αναγνώριση και κατοχύρωση των επαγγελματικών τους δικαιωμάτων τους αποκλείει από την αγορά εργασίας αλλά και από το δικαίωμα συμμετοχής σε διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ.
Στο πλαίσιο της 3ης Συνεδρίασης της Επιτροπής Παρακολούθησης του Επιχειρησιακού Προγράμματος Νοτίου Αιγαίου 2014-2020, διοργανώνεται εκδήλωση που έχει στόχο να αναδείξει τον ρόλο της Ευρωπαϊκής πολιτικής συνοχής και του τι προσέφερε και προσφέρει μέσα από τα συγχρηματοδοτούμενα έργα στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, αλλά και τις αναπτυξιακές προοπτικές για τα επόμενα χρόνια.
Την έντονη αντίδραση του Τομεάρχη Τουρισμού της Νέας Δημοκρατίας και Βουλευτή Δωδεκανήσου, κ. Μάνου Κόνσολα, προκάλεσε η διάταξη του νομοσχεδίου του Υπουργείου Ναυτιλίας με την οποία αυξάνεται ο φόρος που θα κληθούν να πληρώσουν μικρά σκάφη αναψυχής και ημερόπλοια. Ο κ. Κόνσολας μιλώντας στην Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής, κατά τη συζήτηση του νομοσχεδίου, τόνισε: «Προφανώς, η τάση της κυβέρνησης για υπερφορολόγηση είναι ισχυρότερη της λογικής και της πραγματικότητας, αφού διαφορετικά θα έπρεπε πριν να έχει συνειδητοποιήσει τι ακριβώς κάνει, ποιους ακριβώς στοχεύει με το νέο αυτό φόρο. Δεν στοχεύει στα μεγάλα και πολυτελή σκάφη αναψυχής. Στοχεύει σε μικρά σκάφη, στα παραδοσιακά σκάφη που οι ιδιοκτήτες τους τα συντηρούν με τεράστιο κόστος, με προσωπική και οικογενειακή θυσία και είναι σκάφη που ελλιμενίζονται στις ελληνικές μαρίνες και προσφέρουν έσοδα στην τοπική κοινωνία και οικονομία. Στοχεύει μικρά ημερόπλοια με ανθρώπους που η προσπάθειά τους περιορίζεται απλά και μόνο στην επιβίωση, που συντηρούν θέσεις εργασίας». Ο Μάνος Κόνσολας επισήμανε ότι δεν υπάρχει κανένα κριτήριο στην επιλογή επιβολής αυτού του φόρου και κυριαρχεί η οριζόντια διάσταση, εναντίον δικαίων και αδίκων. Η αύξηση για σκάφη 12 έως 13 μέτρων θα κινείται σε ποσοστό από 44% έως 55% ενώ μειώνεται η έκπτωση του 50% για τα επαγγελματικά σκάφη σε 25%. Ο Τομεάρχης Τουρισμού της Νέας Δημοκρατίας τόνισε ότι η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ δεν έχει συνειδητοποιήσει την κατάσταση που επικρατεί στον τομέα του θαλάσσιου τουρισμού. Επεσήμανε ότι, αυτή τη στιγμή, η Ελλάδα έχει σαφές πρόβλημα ανταγωνιστικότητας στο θαλάσσιο τουρισμό και με τις νέες φορολογικές επιβαρύνσεις που επιβάλλει η κυβέρνηση, οξύνεται αυτό το πρόβλημα.
Ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου, Γιώργος Χατζημάρκος, δέχθηκε σήμερα το πρωί στο γραφείο του τον Γενικό Γραμματέα του Δικηγορικού Συλλόγου Ρόδου και υποψήφιο για την προεδρία του Συλλόγου, Βασίλη Καταβενάκη, στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του, ενόψει των εκλογών για την ανάδειξη νέου διοικητικού συμβουλίου στον επιστημονικό φορέα.
Νέα δεδομένα στην αγορά του επαγγελματικού τουρισμού θέλει να δημιουργήσει η 4η Διεθνής Τουριστική Έκθεση Greek Tourism Expo 2017, που θα πραγματοποιηθεί στις 8-10 Δεκεμβρίου στο υπερσύγχρονο εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo της Αθήνας, για την προώθηση του τουρισμού στην Ελλάδα. Στην 4η Διεθνή Τουριστική Έκθεση Greek Tourism Expo 2017 πρόκειται να συμμετάσχει η Διεύθυνση Τουρισμού Δήμου Ρόδου, μετά από πρόσκληση της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου.
Ερώτηση προς τους Υπουργούς Οικονομικών και Εσωτερικών κατέθεσε ο Βουλευτής Δωδεκανήσου, κ. Μάνος Κόνσολας, με την οποία αναδεικνύει το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν κοινωφελείς επιχειρήσεις νησιωτικών δήμων, που εκτελούν συγκοινωνιακό έργο, με τους διαγωνισμούς προμήθειας καυσίμων. Ο κ. Κόνσολας ζητά την τροποποίηση της διάταξης σύμφωνα με την οποία όλες οι προμήθειες καυσίμων κοινωφελών επιχειρήσεων γίνονται, πλέον, υποχρεωτικά από τους Δήμους, επισημαίνοντας ότι η διαδικασία διεθνούς διαγωνισμού από τους Δήμους είναι μια χρονοβόρα διαδικασία που εκτός του ότι δημιουργεί προβλήματα στις συγκεκριμένες επιχειρήσεις των νησιωτικών δήμων, αυξάνεται και το κόστος. Το ζήτημα είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τις κοινωφελείς επιχειρήσεις των Δήμων Ρόδου και Κω που ασκούν συγκοινωνιακό έργο στα δύο αυτά νησιά. Ο Βουλευτής επισημαίνει ότι, ειδικά για τις κοινωφελείς επιχειρήσεις νησιωτικών δήμων που εκτελούν συγκοινωνιακό έργο, θα πρέπει να υπάρξει πρόβλεψη δυνατότητας διενέργειας διαγωνισμών από τις ίδιες για την προμήθεια καυσίμων. Με αυτό τον τρόπο, αποδεδειγμένα, θα υπάρξουν οικονομίες κλίμακος, ενώ υπάρχουν, ταυτόχρονα, και οι ασφαλιστικές δικλείδες για τους σχετικούς ελέγχους.
Μετά από πρόταση της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, δόθηκε από το Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών η σύμφωνη γνώμη για την προέγκριση ένταξης στο Στρατηγικό Πλαίσιο Επενδύσεων Μεταφορών (ΣΠΕΜ), στο πλαίσιο της επικείμενης αναθεώρησής του, τριών μεγάλων λιμενικών έργων συνολικού προϋπολογισμού 8,08 εκατ. ευρώ, τα οποία ανήκουν στα Διευρωπαϊκά Δίκτυα Μεταφορών και διαθέτουν υψηλή ωριμότητα. Τα έργα αυτά, που θα συμπεριληφθούν στην επικείμενη αναθεώρηση του ΣΠΕΜ είναι:
Στη Σύμη, που προσπαθεί να βρει τους κανονικούς ρυθμούς της καθημερινότητας ο Αντιπεριφερειάρχης Δωδεκανήσου κ. Χαράλαμπος Κόκκινος

Στη Σύμη περιόδευσε ο Αντιπεριφερειάρχης Δωδεκανήσου κ. Χαράλαμπος Κόκκινος στα πλαίσια των επαφών του με τους πολίτες και για θέματα Πολίτικης Προστασίας την Κυριακή (19/11/17) .

Συνεχίζονται πυρετωδώς οι εργασίες αποκατάστασης των ζημιών που προξενήθηκαν στο νησί κατά την πρόσφατη (13/11/17) έντονη νεροποντή . Έχει αποκατασταθεί η διέλευση στον οδικό άξονα του νησιού, ξεκίνησε η καταγραφή των ζημιών και διευθετήθηκε η λειτουργία του Νηπιαγωγείου σε άλλους ασφαλείς χώρους. Ο κος Χ. Κόκκινος είχε συνάντηση εργασίας με τον κ. Ελευθέριο Παπακαλοδούκα Δήμαρχο Σύμης, μέλη του δημοτικού συμβούλιου και εκπροσώπους των Σωμάτων Ασφαλείας. Υπήρξε συντονισμός αλληλοενημέρωση για τις εργασίες που πραγματοποιηθήκαν ή έχουν ήδη δρομολογηθεί .
Οι χώρες της Ευρώπης δεν πρόκειται να μπουν στο δρόμο της Ανάπτυξης, όσο υπάρχουν εταιρίες, που φοροαποφεύγουν και φοροδιαφεύγουν, αντίθετα τα κράτη αυτά θα επιβαρύνονται όλο και περισσότερο με τεράστιο δημόσιο χρέος. Τα περισσότερα κράτη-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης πλήττονται από την φοροδιαφυγή και την φοροαποφυγή και κύριοι πρωταγωνιστές, σ’ αυτού του είδους τις πρακτικές, έχουν αποδειχθεί οι πολυεθνικές επιχειρήσεις. Ειδικότερα η φοροαποφυγή από πολυεθνικές έχει ως αποτέλεσμα μηδενικά φορολογικά έσοδα για τα κέρδη που έχουν σε ευρωπαϊκές δικαιοδοσίες και διάβρωση της εθνικής φορολογικής βάσης. Επιπλέον οι εταιρείες αυτές μέσω των ενδοομιλικών συναλλαγών, αποφεύγουν την καταβολή φόρων για τα κέρδη τους δημιουργώντας έτσι κοινωνικές ανισότητες και επηρεάζοντας αρνητικά τους προϋπολογισμούς των κρατών. Σύμφωνα με εκτιμήσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, η φοροδιαφυγή και η φοροαποφυγή στοιχίζουν στην Ένωση 1 τρις ευρώ ετησίως, ενώ ο ΟΟΣΑ εκτιμά ότι η απώλεια των εσόδων σε παγκόσμιο επίπεδο ανέρχεται σε 4% έως 10% των συνολικών εσόδων από τη φορολογία εισοδήματος. Επιπλέον, σύμφωνα με έρευνες οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις της Ευρώπης πληρώνουν κατά μέσο όρο 30% περισσότερο φόρο από τις πολυεθνικές επιχειρήσεις με αποτέλεσμα να στρεβλώνεται εις βάρος τους ο ανταγωνισμός και να οδηγούνται σε απώλειες θέσεων εργασίας.
Σελίδα 1 από 255
HomeΡΟΔΟΣ Top of Page